Verwoord je boodschap en meerwaarde in je teksten 

zonder houterig of zweverig te klinken

 

"Ik krijg geen letter op papier"

Zucht. Je schrapt. Begint nog eens opnieuw. Je websiteteksten vlotten maar niet. Pfff!

Jij...

bent als ondernemer veel gegroeid intussen. Je herkent jezelf niet meer in de teksten op je website. Tijd om ze af te stoffen. En aan te passen aan je verbeterde aanbod zodat vanaf nu vooral droomklanten bij je aankloppen.

hebt ongeveer een idee hoe het moet klinken. Je doet een poging maar merkt vlug dat 't knap lastig is om te schrijven over jouw passie en jezelf. Je huivert van commerciële teksten en wil jouw eigen stem in je tekst laten klinken. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?

bent een zaak aan het opstarten en wil het meteen grondig aanpakken. Je wil een goede pitch zodat je van in het begin de juiste klanten aantrekt. Een krachtige boodschap en verhaal waarmee je trots kan uitpakken.

probeert zelf iets te schrijven. Wat moet er in? Of net niet? Twijfel… Het klinkt vaag, cliché of niet samenhangend. Je krijgt geen letter op papier of juist veel. Te veel. Je lange tekst kan je niet bekoren. Hm, dit is het niet. En wat vertel je over jezelf? O jee … eng!

Erger nog ...

Je stapt naar een tekstschrijver met jouw vraag. Je copywriter vraagt je om input te geven of zelf een tekst te schrijven die hij zal corrigeren. Maar daar loopt je net vast want je krijgt je boodschap niet helder. Of de voorgestelde teksten klinken helemaal anders dan jouw stem. Je krijgt niet uitgelegd wat er aan schort. Richting heb je niet. Alleen frustratie. Hoe kan ik mijn persoonlijkheid uitdrukken in woorden? Dit zou ik nooit op die manier zeggen.

Speak your archetype

Jouw teksten als een intrigerend verhaal 

Jij als solo ondernemer, bent je bedrijf. Met je bedrijf vertel je 'n verhaal. Als je dieper inzicht krijgt in de personages, de structuur en de moraal van 't verhaal, heb je een krachtige blauwdruk en strategie om je teksten op af te stemmen.

Storytelling is een oeroude techniek om mensen te verbinden en verandering te stimuleren. Als moderne mens zijn we het kwijt. Maar hebben nog steeds grote honger naar empathie, betekenis en diepgang. Dat kan jij hen bieden door dit te verweven in je teksten en boodschap. Brand Storytelling dus.

Words mean more than what is set down on paper. It takes the human voice to infuse them with deeper meaning.
Maya Angelou

Zo schrijven we jouw Brand Story

Via een test ga jij eerst je archetypes ontdekken in Discover Your Archetype en je essentie blootleggen. Ben je beelddenker of intuïtief? Het visualiseren via een mood board zal je creativiteit en inspiratie aanwakkeren.

We brengen de andere verhaalelementen in kaart: jouw waarden & je missie, jouw klant en je aanbod. Dit zijn de ingrediënten waarmee we je verhaal tot leven brengen. 

Je wordt ingewijd in een geheime universele verhaalstructuur die het fundament vormt voor elk intrigerend verhaal, boek of film. Wie is de held van het verhaal: jij of jouw klant? 

We brengen alle eigenschappen in kaart om je vertelstijl vorm te geven en verzamelen sprokkels om de inhoud van je verhaal te stofferen. 

Met als resultaat

Schrijven voor je zaak doe je vanaf nu vanuit flow. Je hebt een onuitputtelijke inspiratiebron. Verteld door jouw authentieke stem. Geen doorsnee commerciële copy.

Je teksten werken haast betoverend. Ze verwoorden kristalhelder waar jij voor staat en maken empathisch verbinding met je publiek. Ze kunnen er de vinger niet opleggen, maar je teksten doen iets met hen.

Meer klanten die jouw meerwaarde zien en in de wolken zijn met wat jij te bieden hebt. Je creëert een tribe van gelijkgestemden die jouw verhaal verder vertellen. Het verspreidt zich als een lopend vuurtje... 

profile-pic

Delphine is een madam met passie. Begeesterd door de archetypes en een kei in het vertalen naar hoe deze zich op ieders unieke wijze uiten in ons doen en laten. Ze heeft me via de archetypes meer inzicht doen krijgen in wie ik ben, wat mij drijft en waar ik een verschil in de wereld kan maken. En mij geïnspireerd dit om te zetten in sprekende beelden en woorden. Met haar oog voor het onzichtbare achter het zichtbare, haar spirituele hooggevoeligheid en haar hart voor een betere wereld raakt ze me steeds. Wat ik enorm apprecieer in haar is dat ze blijft ‘graven’ tot het ‘juist’ zit, ook als ik denk al lang te zijn aangekomen. Met een soort ‘liefdevolle strengheid’ weet ze mij steeds te overtuigen die ene stap verder of dieper te gaan … en het loont. Haar gedrevenheid, haar optimisme, haar zin voor perfectie, haar doorzettingsvermogen werken energie-gevend. Haar openheid om samen te werken met andere vormgevers, copywriters, … is een absolute meerwaarde. Ik ben blij en dankbaar dat ik als alchemist-explorer, de alchemist-creator in haar heb mogen ontmoeten.

Mie Dams InterAktief

waarom zou je voor mij kiezen?

Zo binnen, zo buiten

Je begrijpt dat magic happens wanneer je de tijd neemt om binnenin te kijken. En daar het zichtbare op afstemt. Copycats krijgen geen kans!

Versnellen

Een grondige analyse en voorbereiding is tachtig procent van het werk. Marketingmateriaal ontwikkelen doe je voortaan in flow. Onuitputtelijk die bron.

Betrokken co-creator

Kennis & feeling met persoonlijke ontwikkeling, spiritualiteit en innovatie. En nieuwe marketing technieken. Een partner in het nieuwe tijdperk.

Spreek de juiste klanten aan met
een intrigerend verhaal

Start hier jouw Archetype Branding Traject

Download de Archetype Initiatiegids

Benieuwd wat die ​​archetypes zijn?  Vraag de gratis Archetype Initiatie Gids aan. 

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten